دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم پیش بینی کرد بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروز از جزیره قشم دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سید محمد امین جعفری حسینی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم گفت: پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروز از جزیره قشم دیدن کنند.
وی افزود:ده کمیته تخصصی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قشم گفت: این ده کمیته با بیش از ششصد نیرو در کنار مردم جزیره قشم آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

سید محمد امین جعفری حسینی افزود: هشت هزار و نهصد تخت اقامتی در هتل ها، مهمانپذیر‌ها و مسافرخانه‌ها، ۱۲ اقامتگاه در بوستان‌ها و ۷۶ واحد اقامتگاه بومگردی در جزیره قشم آماده پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز است.
وی افزود: مساجد، مدارس و سالن‌های ورزشی هم برای مواقع اضطراری برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
جزیره قشم با داشتن جاذبه‌های گردشگری از جمله جنگل‌های شگفت انگیز دریایی حرا، غار‌های خر بس و نمکدان، جزایر ناز، دره ستاره‌ها، بام قشم، ساحل زیبا، قلعه پرتغالی‌ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی، چاه‌های تلا و بادگیر‌های بندر تاریخی لافت هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است.
جزیره قشم با هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در جنوب ایران قرار دارد.
انتهای پیام/ر

قشم پذیرای بیش از یک میلیون مسافر نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.