طرح عیدانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان همزمان با ایام نوروز اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، طرح عیدانه کانون اصفهان از 3 الی 13 فروردین برگزار می‌شود. در این طرح، مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در پل فلزی، بوستان کودک از ساعت 9 الی 17 بعدازظهر میزبان کودکان و نوجوانانی است که به عنوان مسافر نوروزی در اصفهان خواهند بود.

کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق، شعرخوانی، داستان نویسی، نقاشی و کاردستی از جمله برنامه‌هایی است که توسط مربیان کانون برگزار می‌شود.

 این طرح از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور به استان‌ها ابلاغ شد تا در راستای حمایت از تکالیف عید نوروز دانش آموزان، یکی از مراکز استانی کانون که بر اساس موقعیت  گردشگری، مسافر پذیر است به عنوان پایگاه نوروزی برای کودکان و نوجوانان میهمان، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارائه نماید.

همچنین کتابخانه‌های سیار روستایی کانون اصفهان نیز در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) پذیرای کودکان و نوجوانانی می‌باشند که به همراه خانواده‌های خود برای تفریح و سرگرمی به دامن طبیعت آمده‌اند.

مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی بادرود در پارک بادرود، کتابخانه سیار فریدون‌شهر در پارک کوهستان شهر و کتابخانه سیار روستایی اصفهان در پارک اشکاوند مستقر هستند تا در روز طبیعت در کنار کودکان و نوجوانان باشند.

 

انتهای پیام/م

 

طرح عیدانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اصفهان

برچسب ها: نوروز97 ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.