فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: یک هزار و 100 نفر از بسیجیان و خانواده‌های آنان، تعطیلات نوروز 97 از شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس سفر می‌کنند.

سید احد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: یک هزار و 100نفر از بسیجیان و خانواده‌های آنان، تعطیلات نوروز 97 از شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس سفر می‌کنند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان بیش از سایر اقشار سنی برای سفر به مناطق عملیاتی جنوب غرب و غرب کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان در مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، اروند، نهرخین، معراج الشهدا، یادمان‌های شرحانی در دشت عباس و شهید باقری در دهلران دیدن خواهند کرد.

قریشی ادامه داد: راویان که از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستند، در این سفر برای جوانان و خانواده‌های آنان از خاطرات دفاع مقدس، عملیات‌های مختلف و سرگذشت فرماندهان، رزمندگان و شهدا روایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای سفر بسیجیان و خانواده‌های آنان برنامه‌های دیگری هم چون برپایی نمایشگاه‌های کتاب و شرکت در دعای های ندبه،کمیل و توسل برنامه‌ریزی‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پایان گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس بخشی از تاریخ  شهادت‌طلبی، ایثار و فداکاری کشورمان است که جوانان با شرکت در اردوهای راهیان نور و سفر به مناطق عملیاتی، بافرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدا قهرمانان این سرزمین آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.