کارشناس داوری کشورمان به ضرب و شتم داوران در لیگ فوتبال گیلان واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های گیلان بین 2 تیم چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی اتفاقات زشت و زننده ای رخ داد. در حالی که حمید حاج ملک داور مطرح لیگ برتر قضاوت این بازی را برعهده داشت و تنها یک دقیقه به پایان وقت اضافه این بازی باقی مانده بود، ناگهان مدیرعامل باشگاه چای ناطق وارد زمین شد و با حمله به داور چهارم این دیدار او را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد.

در ادامه هواداران منسوب به تیم چای ناطق نیز وارد زمین شدند و به سمت داوران این مسابقه حمله ور شدند و صحنه های زشتی را رقم زدند.

در همین ارتباط حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به ضرب و شتم داوران واکنش نشان داد. سلیمانی نوشت: در طول يكسال شاهد چندين صحنه فاجعه بار و كتك خوردن داوران بوديم و واكنشی متناسب با اينگونه برخوردها از سوی كميته های مرتبط با اينگونه جرايم نبوديم. داوری كه با تابلوی تعويض كتک بخورد بايد به حال كميته داورانش گريست كه تجهيزات داوران بر سر خودشان خراب شود. باعث تاسف است تا كشته شدن فاصله ای نيست. فكر می كنم داوران بايد ليگ را تحريم كنند تا مديران تدبير كنند.
در یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ فوتبال گیلان، داور مسابقه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.دیدار بین تیمهای چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی در ورزشگاه تختی لاهیجان در حالی بدون گل مساوی در حال پیگیری بود که در دقیقه ۹۳ مدیرعامل چای ناطق با ورود به زمین اقدام به کتک زدن شدید داور کرد که با هجوم تماشاگران به داخل زمین تیم داوری شدیدا از سوی تماشاگران لاهیجانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

واکنش تند کارشناس داوری به ضرب وشتم داوران+عکس

انتهای پیام/

انتقاد سلیمانی از ضرب و شتم داوران فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار