مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» با تکمیل مراحل تدوین و آماده‌سازی نهایی در روزهای اخیر، طی نوروز 97 از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مستند-مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» برای پخش در ایام نوروز از شبکه افق تولید شده است؛ این رئالیتی شو در 14 قسمت 52 دقیقه‌ای با تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب طی نوروز 97 روی آنتن خواهد رفت.

در این مسابقه گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون از ایران و لبنان حضور دارند و در 6 گروه به رقابت با هم می‌پردازند و یک گروه داوری نیز بر کار آنها نظارت می‌کند.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، علیرام نورایی و لیندا کیانی بازیگران سینما و تلویزیون و حمیدرضا حامی خواننده جوان کشورمان شرکت کنندگان ایرانی و سالی بسمه، کارلوس عازار سوپراستار و خواننده لبنانی، ساره قصیر، محمد شمص، مهدی فخرالدین، عدی رعد و رباه الشریف از هنرمندان و شرکت کنندگان لبنانی این مسابقه هستند و لادن مستوفی هم یکی از داوران «هفت روز و هفت ساعت» خواهند بود.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

پروژه بین‌المللی «هفت روز و هفت ساعت» در حقیقت یک رالی جذاب و دیدنی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است که تولید آن در لوکیشن‌های داخل و خارج از کشور صورت گرفته است؛ نقطه آغاز این رالی موزه جنگ ملیتا در جنوب لبنان بوده و بعد از گذر از بیروت و سپس شمال ایران، آخرین سکانس آن در نقطه پایان فیلمبرداری شد.

«هفت روز و هفت ساعت» روی میز تدوین/ نوروز امسال با هنرمندان ایرانی و لبنانی در قاب تلویزیون

در حال حاضر مراحل تدوین و آماده‌سازی نهایی این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز در حال انجام است تا در نوروز 97 شاهد پخش آن از شبکه افق باشیم.

«هفت روز و هفت ساعت» از یکم تا چهاردهم فروردین هر شب ساعت 21 روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت 9 صبح روز بعد پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار