۴ فقره احکام تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در کلاردشت قلع و قمع شد.

قلع و قمع ۴ فقره بنای غیر مجاز در کلاردشتمرید جعفرصالحی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کلاردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از اجرای ۴ فقره تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی گفت : به منظور تامین امنیت غذایی جامعه، تداوم و پایداری تولید در بخش کشاورزی، مستند به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۳ فقره دیوار کشی و یک فقره بنای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی روستا‌های کردیچال، طائب کلا و طویدره شهرستان کلاردشت قلع وقمع شد.

وی افزود: پس از ارایه موارد قانونی از سوی مسوولین و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه عمل دیوارکشی و ساخت بنا غیر مجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، قلع و قمع دیوار کشی و بنا صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت گفت: بازدید مستمر کارشناسان این مدیریت در راستای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی به کشاورزان و باغداران توصیه کرد، بدون اخذ مجوز‌های قانونی نسبت به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود اقدام نکنند و قبل از هرگونه تغییر کاربری نسبت به دریافت مشاوره به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام /ر

تخریب بنای غیرمجازدرکلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار