مراسم استقبال از گردشگران نوروز ۹۷ با اجرای نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم نوروزخوانی در فرودگاه مهرآبادبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: در هماهنگی که با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت گرفت، مراسم استقبال از گردشگران نوروز 97 با اجرای مراسم نوروزخوانی و برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در ترمینال های فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: اولین تصویر در ذهن گردشگران داخلی و خارجی در مبادی ورودی از جمله فرودگاه شکل می گیرد، اگر در ایجاد اولین تصویر از فرهنگ، جاذبه ها و سطح خدمات رسانی موفق عمل کنیم قطعا رضایت خاطر بیشتری به گردشگران هدیه داده ایم.

بزرگ نیا افزود: اگر نام بین‌المللی را بر خدمات فرودگاهی می‌نهیم، باید همه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند تا بهترین خدمات به مسافران و گردشگران عرضه شود.

وی گفت: با هماهنگی با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد مقرر شد تا در ایام نوروز 97 مکانی برای عرضه صنایع دستی و سوغات فاخر تهران به گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: خدمات مطلوب در مبادی ورودی موجب می‌شود تا گردشگران به‌هنگام سفر به استان تهران دچار سردرگمی نشوند.

انتهای پیام/

نوروزخوانی در مهرآباد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار