سرپرست دادسرای امور جنایی گفت: متهم در دادگاه اقدامات خود را انکار می کرد درصورتی که از همان ابتدا، من اعتراف او را شنیدم.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در حاشیه دادگاه محمد ثلاث در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رأی را صادر و ابلاغ کند و آنها نیز می‌توانند اعتراض کنند و اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

وی گفت: ظرف یک هفته بايد رأی صادر شود و بعد از ابلاغ ظرف 20روز قابل تجدید نظر است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تاکید کرد: متهم در دادگاه به سمتی پیش می‌رفت که اقدامات خود را انکار کند درصورتی که از روزی که این اتفاق رخ داد من شخصا حضور داشتم و اعتراف او را شنیدم.

قاضی شهریاری گفت: شکستگی دست وی برای قبل است و ربطی به حادثه ندارد و اسناد پزشکی او وجود دارد که در بیمارستان هفت تیر بستری بوده. متهم می‌گوید متوجه نبوده است اما پس چطور به سمت چپ و بعد راست منحرف حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه حادثه پاسداران سازمان دهی شده بوده و جریانی این ماجرا را کنترل می‌کرد، ادامه داد: فیلم حادثه واعترافات متهم هم موجود است حال شاید وظیفه متهم انکار کردن وقایع باشد اما دادگاه به موارد موجود در پرونده توجه می‌کند.

قاضی شهریاری بابیان اینکه طبق گفته قاضی این پرونده تکمیل ترین پرونده است، ادامه داد: ما ظرف 48 ساعت تحقیقات را انجام دادیم سلامت روحی متهم هم مشخص است و اینکه می‌گوید این موضوع به کارشناس ارجاع شود منطقی نیست، چرا که او می‌داند چگونه رانندگی کند او 15 سال راننده بوده و تهاجم عمدی بوده است و انشالله دادگاه رای را ظرف مهلت قانونی صادر می کند.

انتهای پیام/

برگزاری سومین جلسه دادگاه عامل شهادت 3 مامور نیروی انتظامی

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۶:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
من یک بیدختی اصیل هستم و بیش از چهل سال است که با این گروه و مسلک ضاله در بیدخت ، همشهری ناخواسته و همنشین ناراحت هستم. جدیدا این گروه ملحد و ضاله! دفتر وکالتی به نام صالح (به نام به اصطلاح سومین قطب مرده ی خود)در خیابان جمهوری اسلامی بیدخت باز نموده اند که کار رسیدگی حقوقی به دراویش دارد. حتی برخی می گویند این دفتر حقوقی، از نوچه های صوفیان که پرونده ایجاد می نمایند،پول نمی گیرد، بلکه پول کارهای آنان را به طور محرمانه ، از بالا دستی ها شان و از منابع کمک دولت های متخاصم با جمهوری اسلامی، تامین می کنند. خود ملعون مرشد هم ،دکترای حقوق از سوربن دارد.بنابراین ساده لوحی است فرض شود که ثلاث قاتل،مورد حمایت نبوده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
قاتل باید توی خیابون به دار آویخته شود اعدامش کنید
آخرین اخبار