بخشدار بخش «زرآباد» گفت: این منطقه با داشتن جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و تفریحی منحصر به فرد آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

عبدالمجید احلال زهی بخشدار بخش «زرآباد» در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: سواحل زیبا و بکر روستا‌های گردشگری «درک» و «جد»، کوه‌های مینیاتوری، اسکله «کلات»، جزیره پرندگان در ساحل «گالک» و باغ‌های موز، هندوانه و زیتون، بخشی از مزیت‌های مهم گردشگری در بخش زرآباد هستند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بخش «زرآباد» در جذب گردشگر افزود: این بخش از معدود نقاط ایران اسلامی است که چند قابلیت مهم و تاثیر گذار از جمله کشاورزی، اقتصادی، حمل و نقل، صیادی و گردشگری را با هم دارد.

بخشدار زرآباد ادامه داد: با توجه به طول ۷۵ کیلومتری سواحل مکران در حوزه بخش «زرآباد» بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این بخش در قالب شرکت‌های تعاونی صیادی با به کارگیری ۳۳۵ فروند قایق موتوری و ۴۸ فروند لنج صیادی مشغول به کار صید و صیادی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی با دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنارک هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ع

زرآباد میزبان مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروزی ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار