فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان گفت: نیروهای ویژه آمریکایی در هماهنگی با سازمان‌های اطلاعاتی و نیروهای افغان قرار است عملیات‌های شبانه و بازرسی خانه به خانه را در شهر کابل آغاز کنند.

عملیات های شبانه و بازرسی خانه به خانه ناتو در کابل آغاز می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته سازمان‌های اطلاعات آمریکا درباره افزایش حملات انفجاری در شهرهای بزرگ به ویژه کابل هشدار داد.

جنرال «جان نیکلسون» فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان به «واشنگتن پست» گفت: مخالفان مسلح خانه‌های امن در کابل دارند که باید از بین برود.

وی تصریح کرد نیروهای ویژه آمریکایی در هماهنگی با سازمان‌های اطلاعاتی و نیروهای افغان قرار است عملیات‌های شبانه و بازرسی خانه به خانه را در شهر کابل آغاز کنند.

جنرال نیکلسون همچنین هفته گذشته در پایگاه نظامی «بگرام» گفته بود که تامین امنیت شهر کابل از اولویت‌های مهم ماموریت نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان است.

بر اساس طرح امنیتی ناتو، قرار است یک کمربند امنیتی دور شهر کابل و کمربند امنیتی دوم نیز در اطراف مناطق دیپلماتیک و تاسیسات دولتی در کابل ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار