معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان گفت: سهمیه استان در آزمون استخدامی سال ۹۷، ۲۷۲ نفر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عبدی پور معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان افزود: این نیرو‌ها در قالب ۳۰ رده شغلی و در قالب ۸ بوم جذب و مشغول به خدمت خواهند شد.

وی ادامه داد: سهم مردان از این آزمون، ۱۵۵ نفر و سهمیه بانوان، ۱۱۷ نفر خواهد بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در آزمون استخدامی سال آینده به بومی گزینی توجه جدی شده است، افزود: بیشترین رده شغلی مورد نیاز در این آزمون، آموزگار ابتدایی با فراوانی ۱۱۸ نفر است.

عبدی پور تصریح کرد: در این آزمون ۷۲ نیروی فنی و مهارتی و ۸۲ نفر هم در سایر رشته‌ها جذب خواهند شد.
وی گفت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان در سال آینده بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستان‌هایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان افزود: در استخدام جدید، محل خدمت پذیرفته شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این موضوع و بومی بودن در آن منطقه و شهرستان، بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می‌شوند.

عبدی پور ادامه داد: همچنین جذب نیرو برای مدارس عشایری به عنوان یک بوم از کلیه مناطق و شهرستان‌هایی که مدرسه عشایری دارند؛ انجام خواهد شد و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی تصریح کرد: سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

عبدی پور گفت: تاریخ نام نویسی و زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

استخدام ۲۷۲ نفر در آموزش و پرورش لرستان در سال ۹۷

برچسب ها: فرهنگیان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.