ششمین دوره مسابقات شطرنج جام شیرکوه یزد با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ششمین دوره مسابقات شطرنج جام شیرکوه یزد با حضور بازیکنانی از استان های تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان، خوزستان، گیلان، کرمان و قم  با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات ایرج صباحی از همدان بر سکوی نخست ایستاد و آرمان سرستیان از یزد و محمدصادق مرزوقی از گیلان جایگاه های دوم و سوم  را از آن خود کردند و مهدی جعفری و ابراهیم مدرس وامق از یزد، مهدی زاهدی از هرمزگان و ایمان بخششی از یزد نیز در رده های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

همچنین سهیل سجادی به عنوان نفر برتر زیر ۲۰سال از یزد ،  محمد مسعود حیدرینفر برتر زیر ۱۴سال از یزد،  محمد متین حیدری  نفربرتر زیر۱۲سال از یزد، امیر حسام جلالوند  نفر برتر زیر۱۰سال از همدان، مهرنوش مفیدی نفر برتر بانوان از یزد، علی باقری  نفر برتر بازیکن بدون ریتینگ از شهرستان اردکان، حبیب بوالحسنی نفر برتر بازیکن بدون ریتینگ از یزد و سلیمان کرد نفر برتر بازیکن پیشکسوت بالای ۵۰سال از خوزستان  انتخاب شد.

شایان بذکر است سر داوری ششمین دوره مسابقات شطرنج جام شیرکوه یزد  را وحیده صوابیه و داوری مسابقات را  محسن صمصامی و خانم ها اعلی زاده، قرایی و اژدری برعهده داشتند.

انتهای پیام/ غ

پایان ششمین دوره مسابقات شطرنج جام شیرکوه یزد

 

برچسب ها: شطرنج ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۸:۰۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
عاشقتونم مرسی برای تلاشتون
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۶:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
افتخار مي كنم بهتون