مسابقات شطرنج آزاد "جام نوروز" یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور 16 تیم از 8 استان کشور از 16 تیم در کامیاران به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چهارمین دوره رقابت های شطرنج سریع کشور تحت عنوان "جام نوروز" به مناسبت یادواره 5400 شهید کردستان شامگاه جمعه 25 اسفندماه در شهرستان کامیاران پایان پذیرفت.
در این مسابقات 16 تیم در قالب 8 استان کشور به مدت دو روز طی 9 دور به روش سوئیسی در رده های سنی مختلف مردان و زنان به مصاف هم رفتند.
در پایان در رده بزرگسالان مهدی نیکوکار از ایلام ، بدون ریتینگ: مبین نصرالهی، ریتینگ زیر۱۷۵۰: شهروز خلیل اللهی، زیر ۱۶ سال: رائف زندکریمی و زیر 14 سال: ماردین سلیمی از سنندج ، 12 سال: ماردین رستمی از کامیاران زیر ۱۰ سال: ریژوان رحمان زاده از مریوان، زیر ۸ سال: محمد متین اسور و پیشکسوتان: هادی امیری از کرمانشاه و در بخش دختران نیز پارمیدا قزاقی از همدان عناوین نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
چهارمین دوره رقابت های شطرنج سریع کشور در شهرستان کامیاران طی روزهای 24 تا 25 اسفندماه به همت اداره ورزش و جوانان و هیأت شطرنج کامیاران و همکاری هیأت ورزش های همگانی شهرستان و استان، شورای اسلامی و آموزش و پرورش کامیاران برگزار شد.
انتهای پیام/م

برگزاری چهارمین دوره رقابت های شطرنج سریع کشور در شهرستان کامیاران

 

برچسب ها: شطرنج ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار