مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میوه شب عید با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از امروز دراستان توزیع و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  فرامرزی افزود: به منظور تامین میوه شب عید مردم استان ۳۰۰ تن سیب درختی و ۳۵۰ تن پرتقال ذخیره سازی شده است.
وی با بیان اینکه میزان قابل توجهی از این میوه‌ها از باغداران استان خریداری شده است اضافه کرد: قیمت هر کیلو سیب درختی برای مصرف کننده ۲ هزار و سیصد و پرتقال ۲ هزار و ۸۰۰ تومان است و مردم می‌توانند درصورت مشاهده تخلف مبنی بر گران فروشی توسط عاملان توزیع مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.
مدیر تعاون روستایی استان با اشاره به اینکه در استان ۵۰ عامل کار توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند افزود:بخشداران هم می‌توانند از مناطق کمتر برخوردار استان افراد مورد تایید را به عنوان عامل به این اداره معرفی کنند تا مردم این مناطق هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
فرامرزی با بیان اینکه در غرفه‌های توزیع تنها فروش میوه شب عید مجاز است بیان کرد: عاملان توزیع به جز فروش میوه شب عید اجازه ندارند میوه‌ها و کالای دیگری را در این غرفه‌ها بفروش برسانند و درصورت مشاهده مجوز فروش آن‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/ش

توزیع میوه شب عید از فردا در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.