با وجودی که عنوان شده یکی از ملی پوشان دوومیدانی کشورمان در ماده دهگانه به بیماری سرطان روده دچار شده است اما او خودش این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالجلیل توماج، ملی‌پوش دهگانه دوومیدانی کشورمان ، دچار بیماری سرطان روده شده و نیاز به کمک برای عمل جراحی دارد.

این در حالی است که حتی روز گذشته شماره حسابی از طرف سبحان طاهر خانی ملی پوش پرش طول کشورمان در اختیار دیگران قرار داده شد تا مبلغی جمع آوری و به حساب این دونده واریز شود که اتفاقا پس از این مسئله کمک هایی از سوی دیگران به او صورت گرفت.

حتی شنیده می شود مبلغ عمل جراحی این دونده نزدیک به 60 میلیون تومان است که گویا نزدیک به 20 میلیون هنوز کم دارد. اما با این وجود این دونده عنوان می کند که با بیماری مواجه نیست و در سلامتی کامل به سر می برد.

حتی برخی از ملی پوشان دوومیدانی به طور قطع به یقین می گویند او به بیماری سرطان روده دچار شده است.حتی در این بین هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی هم در این کار خیر پیشقدم شده است تا بتواند از این طریق کمک هایی را جمع آوری و در اختیار توماج بگذارد تا در سریعترین زمان ممکن برای عمل جراحی اقدام کند.

برای پیگیری بیشتر به سراغ این دونده رفتیم که او ضمن تکذیب این خبر گفت: مشکلی ندارم و تمام حرف هایی که زده می شود بی پایه و اساس است. من هیچ بیماری ندارم و خوشبختانه در سلامتی کامل به سر می برم.

او ادامه داد: درست نیست با مطرح کردن چنین صحبت هایی با آبروی انسان ها بازی کرد و باز هم تکرار می کنم چنین حرفی را تکذیب می کنم.

در پایان گفتنی است حتی یکی از ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی به علت بیماری توماج و کمبود بودجه برای عمل جراحی او حاضر شده اتومبیلش را بفروشد تا پول حاصل از این کار خیرخواهانه را صرف عمل برای توماج کند.

انتهای پیام/

بیماری سرطان روده ملی پوش دو و میدانی صحت دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار