سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ایذه از برگزاری جشنواره داستان نویسی بلوطیکا دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین محمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ایذه گفت: جشنواره شعر منطقه ای بلوطیکا با هدف ترویج و علاقه مندی کتاب خوانی در شهرستان با حضور 4 استان کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، اصفهان و خوزستان در این شهرستان برگزار گردید.

وی با اشاره به فراخوان این جشنواره گفت: فراخوان این جشنواره در اواخر شهریور ماه 1396 منتشر شد و دبیرخانه جشنواره از مهرماه داستان های ارسالی از 4 استان یاد شده را دریافت که با بهره گیری از داوران مجرب این اثار بررسی شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ایذه افزود: این جشنواره شامل 2 بخش آزاد و طنز بوده و داستان های کوتاه این 2 بخش مورد ارزیابی قرار گرفت و هیات داوران این جشنواره پس از بررسی آثار دریافتی سه نفر در بخش آزاد و یک نفر در بخش طنز را انتخاب کرده که در مراسم اختتامیه از آن ها تقدیر شد.

وی عنوان کرد: همچنین در این مراسم، از 5 نفر از داستان نویسان برگزیده ایذه‌ای نیز تقدیر به عمل آمد و در این جشنواره تلاش شد تا داستان ‌نویسی بومی مورد توجه قرار‌گیرد زیرا امروزه داستان نویسی در سطح جهان به سمت داستان نویسی اقلیمی پیش می رود.

انتهای پیام/م

جشنواره داستان نویسی بلوطیکا ایذه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.