نظامیان روسیه مستقر در خاک سوریه با حضور پای صندوق‌های رای نشان دادند که در بخش اجتماعی هم به وظایف خود عمل می‌کنند

حضور نظامیان روس مستقر در سوریه پای صندوق‌های رایبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، نظامیان روس مستقر در سوریه روز جمعه با حضور پای صندوق‌های رای، آرای خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به صندوق‌ها انداختند. صدها نظامی روس در دو مقر نظامی این کشور در خاک سوریه در مناطق لاذقیه و استان حمص آرای خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری به صندوق‌ها انداختند.

«اندری شابالا»، معاون فرمانده نیروهای روسیه در سوریه گفت: نظامیان این کشور در خاک سوریه با حضور پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهند که در بخش اجتماعی هم به وظایف خود عمل می کنند و نقش فعالی را در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه ایفا می کنند.


بیشتر بخوانید:

آنچه باید درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۸ روسیه بدانیم


علاوه بر نظامیان روسیه مستقر در خاک سوریه دیگر شهروندان روسی مستقر در خاک سوریه هم با حضور در مقرهای نظامی این کشور در خاک سوریه در انتخابات ریاست جهموری شرکت کردند.

پیش‌بینی می‌شود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اکثریت آرا را کسب کند و برای چهارمین بار پست ریاست جمهوری روسیه را به مدت شش سال دیگر بدست بگیرد. انتخابات ریاست جمهوری روسیه فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظامیان روس مستقر در خاک سوریه در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه شرکت کردند

برچسب ها: روسیه ، انتخابات ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار