معاون حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهیدان حجتی از پروژه‌های ایمن کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش امانی عصر دیروز در مراسم پروژه‌های عمرانی نجف‌آباد اظهار کرد: طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان حجتی از پروژه‌های ایمن کشور است و شهردار نجف‌آباد از جمله شهردارهای پیگیر در زمینه‌های عمرانی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ 15 هزار کشته در سال بر اثر تصادفات که طی مطالعه‌ای در سال 85 هر کشته بالغ بر یک میلیارد هزینه بر دوش دولت می‌گذارد، باید به سمت ایمن‌سازی هر چه بیشتر جاده ها برویم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان از افتتاح چندین پروژه ایمن‌سازی در شهرستان نجف آباد خبر داد و گفت: 10 کیلومتر لاین سوم نجف‌آباد به تیران و هم‌چنین میدان شهدا در شمال نجف‌آباد از جمله پروژه‌های ایمن در سال آینده است.

گفتنی است تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان حجتی، با مساحتی حدود هزار و 369 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیارد تومان و ساختمان حمل و نقل اداری شهرداری با اعتباری بالغ بر 15.7 میلیارد تومان و با زیربنا پنج هزار مترمربع در پنج طبقه شامل ساختمان اداری، گالری و مرکز کنترل ترافیک در روزهای آخر سال 1396 در نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.