ایگور کناشنکوف گفت ادعاهای مطرح شده علیه سوریه درباره حملات شیمیایی در غوطه شرقی، تنها یک بهانه برای وضع تحریم‌های جدید علیه دمشق است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اس‍وتنیک، ایگور کناشنکوف -- وزیر دفاع روسیه -- امروز جمعه اعلام کرد ادعاهای مطرح شده علیه سوریه درباره حملات شیمیایی احتمالی در غوطه شرقی، تنها یک بهانه برای وضع تحریم‌های جدید علیه دمشق است.

وزیر دفاع روسیه در جمع خبرنگاران گفت ادعاهای مطرح شده علیه سوریه به صورت هماهنگ و در یک سطح سیاسی بالا در غرب ایجاد شده است تا تحریم‌های جدید را توجیه کند.

وی افزود «وزارت دفاع روسیه بارها اعلام کرده است گروه های تروریستی تحت کنترل آمریکا و انگلیس به اعمال تحریک آمیز اقدام می کنند تا دمشق و متحدانش را متهم کنند. این در حالی است که نیروهای دولتی سوریه از هیچ سلاح شیمیایی در غوطه شرقی استفاده نکرده اند.»

کناشنکوف گفت خبرنگاران روس، عرب و غربی که روز پنجشنبه در دالان بشردوستانه در غوطه شرقی حضور داشتند از ساکنان حموریه درباره حمله شیمیایی احتمالی در شهرشان سوال کردند. هیچ یک از ساکنان این شهر خبری از این حمله نداشت.

انتهای پیام/

بهانه غرب برای اعمال تحریم های جدید علیه سوریه

برچسب ها: روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
همه جهان واروپامیداندکه دولتمردان امریکاواین چندکشوراروپامعروف شده اندبه "دروغسازوتروریست بودن" وملتهاازآنهابیزارند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
غرب سیاست تحریم و تهدید و پایبند نبودن به برجام و حمایت از تروریستها و حمایت از دارندگان و کاربران سلاحهای کشتار جمعی و شیمیایی را به خوبی اجرا میکند و اصلا و ابدا صلح طلب هم نیستن
آخرین اخبار