مربی تیم ملی کشورمان گفت: بازی مقابل تیم فوتبال سیرالئون طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.

آقاجانیان: دیدار ایران مقابل سیرالئون 100 درصد برگزار می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه دومین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل "سیرالئون" درباره شرایط تمرینی اظهار کرد: ابتدا سال نو را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای ورزش و فوتبال کشورمان باشد. قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ملی آغاز شده و چند روزی درحال تمرین کردن هستیم و فردا (شنبه) هم یک بازی تدارکاتی در راستای آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی داریم. فردا یک بازی تمرینی برای ۲ دیدار دوستانه مقابل تونس والجزایر داریم و صددرصد بازی برابر سیرالئون برگزار می‌شود.

او افزود: بازی با سیرالئون سر جای خود است و برگزار می‌شود و عجیب است که می‌گویند، این مسابقه لغو می‌شود. به شایعات توجه نمی‌کنیم و کارمان را انجام می‌دهیم و این مسابقه هم جزئی از برنامه آماده سازی برای دیدار مقابل تونس و الجزایر است. هدفمان این بود که بازیکنان پس از چند روز تمرین، انگیزه بالایی داشته باشند.

آقاجانیان ادامه داد: امیدوارم برنامه ریزی‌های مان انجام شود و پس از بازی مقابل سیرالئون، آماده برگزاری دیگر مسابقات شویم. ۳ بازی دوستانه در این نوبت اردوی آماده سازی تیم ملی داریم که یکی از آن‌ها سیرالئون است و ۲ بازی دیگر هم مقابل تونس و الجزایر داریم. بازی کردن بهتر از بازی نکردن است و تلاش می‌کنیم تا انگیزه بازیکنان بالاتر از قبل رود.

مربی تیم ملی در پایان گفت: همانطور که می‌دانید و کی روش گفته است، ۳۴ بازیکن را در لیست مان داریم و ۳۰ بازیکن را به اردوی تونس و اتریش می‌بریم و بررسی می‌کنیم تا لیست نهایی در ماه "می‌" آماده شود.

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی درباره شرایط اردو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار