مهاجم تیم ملی ایران گفت: هر بازی به تجربه بازیکنان کمک می‌کند و به همین دلیل مسابقه برابر سیرالئون مفید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوه رضایی، مهاجم باشگاه شارلروای بلژیک و تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه دومین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل "سیرالئون" درباره شرایط تمرینی اظهار کرد: شرایط خوبی داریم، تمرینات را پشت سر می گذاریم و ریکاوری عالی هم طی کرده ایم. من هم تلاشم را می کنم تا بهتین عملکرد را برای تیم ملی به جای بگذارم و مانند دیگر بازیکنان به تیم ملی کمک کنم.

او افزود: در خصوص احتمال لغو دیدار ایران و سیرالئون، نمی توانم اظهار نظر کنم و در حوزه اختیارات من نیست اما هر بازی ملی به تجربه بازیکنان کمک می کند و به همین دلیل فکر می کنم بازی خوبی است و امیدوارم برگزار شود.

رضایی درباره شرایط خودش خاطرنشان کرد: شرایط خوبی همراه با تیمم در لیگ بلژیک دارم و تمام تلاشم را می کنم تل همراه با شارلروا بتوانم سهمیه حضور در لیگ اروپا را کسب کنیم، چون برای بازیکنان، مربیان، مدیران و هواداران مهم است و هم قسم شدیم تا به این هدف برسیم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم عملکردم را ادامه دهم و به موفقیت برسم.

مهاجم تیم ملی در مورد حمایت ها از تیم ملی اظهار کرد: حمایت ها بهتر شده و امیدوارم مسئولان مانند گذشته به تیم ملی کمک کنند و بتوانیم برای نخستین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم. در تمامی پست های تیم ملی، رقابت وجود دارد و یکی از جذابیت های تیم ملی همین است که در تمامی پست ها رقابت های نزدیکی وجود دارد.

او در پایان با تبریک سال نو گفت: پیشاپیش عید نوروز را به تمامی ایرانیان تبریک می گویم و امیدوارم سال آینده سال خوبی برای مردم باشد، زیرا امسال، سال خوبی برای مردم نبود و امیدوارم مردم در عید چیزهایی که نباید بخورند را نخورند و از زندگی لذت ببرند.

انتهای پیام/

اظهارات کاوه رضایی درباره اردوهای تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار