کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در اردو‌های تیم ملی شرایط خوبی دارند و درحال پیشرفت هستند.

حسینی: بازیکنان در اردوهای تیم ملی شرایط خوبی دارند/ لغو دیدار تیم ملی ربطی به ما ندارد!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی، مدافع باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه دومین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل "سیرالئون" درباره شرایط تمرینی اظهار کرد: اردو‌های تیم ملی بار دیگر آغاز شد و دیروز (پنج شنبه) هم در اردوی تیم ملی بودیم، اما چون یک روز دیرتر بازی داشتیم، در ساختمان "پک" ریکاوری خوبی انجام دادیم. تمامی بازیکنان با شرایط خوبی به اردو آمده اند. بیشتر بازیکنان در این اردو، داخلی هستند و فکر می‌کنم روز به روز درحال پیشرفت هستند.

او افزود: وقتی تلاش و پیشرفت بازیکنان را از نزدیک می‌بینم، به آن‌ها امیدوار می‌شوم که آینده درخشان تری در انتظارشان است.

حسینی در خصوص احتمال لغو دیدار ایران و سیرالئون اظهار کرد: بازیکنان باید خوب تمرین کنند و شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشند. در اردو‌ها با تمام توان حضور داریم و خوب تمرین می‌کنیم و این مسائل به بازیکنان ارتباطی ندارد و هر چه به صلاح تیم ملی باشد، فدراسیون انجام می‌دهد.

کاپیتان تیم ملی ایران در مورد اینکه سیرالئون چه قدر می‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: بازی‌های تدارکاتی در هر سطحی، خیلی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و مطمن باشید تمامی تیم‌های دنیا، از این سبک بازی‌ها در برنامه ریزی‌های شان دارند. بازی‌های دوستانه، برای بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان، حفظ تمرکز و شرایط تاکتیکی است و چهار سال پیش هم برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازی‌های خوبی با تیم‌های آفریقایی انجام دادیم که خیلی توانستند به تیم ما کمک کنند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا از تیم ملی حمایت‌های لازم انجام می‌شود یا خیر، تصریح کرد: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و پس از پایان مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا آماده سازی درحال انجام است. اردو‌ها کم بود و پس از پایان هر مسابقه‌ای ریکاوری و تمرین می‌کردیم و همین سبب شد تا آمادگی بالایی را برای حضور در جام جهانی بدست آوریم.

حسینیدرباره اینکه چرا فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی‌های دوستانه به مشکل می‌خورد، بیان کرد: این مشکل بازیکنان نیست و امیدوارم رفع شود.

انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی درباره اردوی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار