امام جمعه زاهدان گفت: با وجود اینکه ۳۲ درصد از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری سیستان و بلوچستان جوان است، اما نرخ بالای بیکاری، مشکلی بزرگ سر راه جوانان است.

بیکاری و خشکسالی دو مشکل بزرگ سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی  امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز گفت: با وجود اینکه ۳۲ درصد از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری سیستان و بلوچستان جوان است، اما نرخ بالای بیکاری، مشکلی بزرگ سر راه جوانان است.

آیت الله سلیمانی افزود:درخواست ما از دولتمردان و مسئولان این است تا به ضعف‌ها و مشکلات مردم استان توجه بیشتری داشته باشند و مطالبات بحق مردم را پیگیری و حل کنند.

وی  همچنین با اشاره به خشکسالی منطقه سیستان و بحران کم آبی در استان گفت: خشک شدن دریاچه هامون مشکلات زیادی از جمله ریزگردها، از رونق افتادن کشاورزی و بیکاری و مهاجرت مردم سیستان را بدنبال داشته است.

خطیب نماز جمعه  با بیان اینکه به ۵ هزار روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا مشکلات استان براساس واقعیات و به صورت کارشناسی بررسی شود و در دستور کار مسئولان استان و کشور قرار گیرد.

وی  به اجرای طرح‌های بزرگ توسعه‌ای دراستان همچون طرح توسعه بندر چابهار و گازرسانی به زاهدان اشاره و از حضور قدرتمند ایران اسلامی و فرزندان غیور کشورمان در برابر گروه‌های تروریستی- تکفیری قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

۵ هزار روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار