مرتضی بیرانوند دونده لرستانی در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ تیم ایران با درخشش مرتضی بیرانوند دونده لرستانی و توانایی دیگر دوندگان توانست در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیایی (چین-۲۰۱۸) بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد.

چهاردهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا در گوئی یانگ چین برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با کسب ۲ عنوان سومی تیمی به کار خود پایان دهد و مرتضی بیرانوند دونده استقامت لرستان نیز در این مسابقات به مدال برنز آسیا دست یافت.

این ورزشکار لرستانی که در ایران بعد از چندین انتخاب سخت و فشرده برای اعزام به این مسابقات به عضویت تیم ملی درآمد در رقابتی تنگاتنگ با دیگر دوندگان آسیایی به همراه تیم ملی بزرگسالان بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد تا مزد تلاش‌های خود را بگیرد.

در این مسابقه که به طول ۱۲ کیلومتر برگزار شد، محمد جواد صیادی به عنوان هفتمی انفرادی دست یافت. همایون همتی دوازدهم شد، جلیل ناصری با عنوان سیزدهمی از خط پایان گذشت، مرتضی بیرانوند و خلیل ناصری نیز به ترتیب به عنوان‌های شانزدهم و هجدهم انفرادی دست یافتند.

به همین ترتیب، ملی پوشان تیم صحرانوردی بزرگسالان ایران با کسب منفی ۳۶ امتیاز سکوی سوم چهاردهمین دوره مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

همچنین تیم ژاپن با منفی ۹ امتیاز قهرمان شد و تیم چین نیز با کسب منفی ۱۹ امتیاز به نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/م

درخشش دونده لرستانی در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار