دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون، فردا ( شنبه ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لیبی و هماهنگی فدراسیون فوتبال برای دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی سیرالئون، اعضای تیم ملی فوتبال این کشور برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان کشورمان صبح دروز گذشته (پنج شنبه) وارد تهران  و در هتل المپیک مستقر شدند.

شاگردان ابوبکر تس کامارا، عصر روز گذشته ( پنج شنبه ) و از ساعت 16 در زمین کمپ تیم های ملی به تمرین کردن پرداختند و قرار است امروز ( جمعه ) نیز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار کنند تا آماده برگزاری با یوزهای ایرانی شوند.

در حالی که گفته شده بود مسئولان فدراسیون فوتبال سیر الئون اطلاعی از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران ندارند اما در چند روز گذشته، سایت رسمی فدراسیون فوتبال سیرالئون از برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان کی روش خبر داد و به طور قطع بازی ایران مقابل شاگردان تس کامارا برگزار خواهد شد.

دیدار ایران مقابل سیرالئون برگزار می شود+ عکس

سیرالئون در جدید‌ترین رنکینگ فیفا با یک پله سقوط در رده نود و هشتم قرار دارد و نخستین حریف تدارکاتی آفریقایی شاگردان کی روش پیش از آغاز جام جهانی 2018 محسوب می‌شود.

دیدار تیم‌های ملی ایران و سیرالئون ساعت 15:30 شنبه 26 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تماشای این بازی برای هواداران رایگان است.

انتهای پیام/

دیدار شاگردان کی روش مقابل سیرالئون برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار