رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از آماده باش همیاران پلیس با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر با تعداد ۳۰۰ دانش اموز پسر و دختر همیار پلیس و ۵۰ فرهنگیار ترافیک در زاهدان خبر داد.

علی نام درست رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تاکنون ۱۷۵ هزار همیار پلیس و هزار و ۵۰۰ فرهنگیار ترافیک تحت آموزش در رابطه با چگونگی رفتار‌های صحیح ترافیکی و نظارت بر عملکرد رانندگان در چرخه ترافیک به عنوان چشم سوم پلیس در سطوح مختلف جامعه بخصوص خانواده و با هدف کاهش هرچه بیشتر تخلفات، تصادفات و تلفات ناشی از رانندگی‌های پرخطر وارد عمل شده اند.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همیاران پلیس در رابطه با تخلفاتی مانند عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی احتمالی رانندگان می‌توانند به رانندگان متخلف با رعایت احترام تذکر دهند.

وی از آماده باش همیاران پلیس با شعار پرهیز از خطر و آرامش در سفر با تعداد ۳۰۰ دانش اموز پسر و دختر همیار پلیس و ۵۰ فرهنگیار ترافیک در زاهدان خبر داد.

گفتنی است , درپایان  این مراسم از همیاران و فرهنگیاران نمونه پلیس تجلیل و قدر دانی به عمل آمده و از طرح یادبود همیاش آماده باش نوروزی همیاران پلیس رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

طرح یادبود همیاش آماده باش نوروزی همیاران پلیس رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار