فرماندار اندیمشک گفت: ساماندهی دست‌فروشان در دستور کار شهردار قرار گیرد و در این زمینه اگر شهرداری نتواند وظیفه خود را انجام دهد شخصاً برای رفع مشکلات ورود خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: اندیمشک پیشانی خوزستان و اولین شهر در ورودی استان بوده و در قضاوت مهمانان از وضعیت مهمان‌نوازی استان نقش برجسته عهده‌دار است.

وی با انتقاد از حضور متکدیان در پلیس‌راه اندیمشک خرم‌آباد افزود: فضای دروازه ورودی و خروجی شهرستان ساماندهی و نصبت به جمع‌آوری متکدیان اقدام شود.

جهانگیری بیان کرد: تا پایان سال خط‌کشی معابر، رنگ‌آمیزی بلوارها، آذین‌بندی خیابان‌ها تعیین کشیک نانوایی‌ها برای روزهای تعطیل مشخص و گزارش عملکرد به فرمانداری اندیمشک ارسال شود.

وی گفت: ساماندهی بازار شب برای ایجاد اشتغال کاهش معضل دست‌فروشی و ایجاد شرایط مناسب برای خوداشتغالی در دستور کار شهرداری قرار گیرد و از این ظرفیت مغفول مانده به جهت رفع مشکلات این عزیزان در شهرستان استفاده شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضای شاد در شهرستان برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/م

سیمای پیشانی خوزستان باید شایسته پذیرایی از مهمانان باشد

برچسب ها: وزارت ارشاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.