کاروان دوچرخه سواری امام رضا(ع) از امور برق شهرستان کاشان با شعار«سفیران خدمت مبلغان مدیریت مصرف انرژی» در بین کارمندان ادارات رکابزنی خود از این شهرستان تا مشهدالرضا(ع) را آغازکرد.

سجاد ایجادی، سرپرست گروه دوچرخه سواری امام رضا(ع) از امور برق شهرستان کاشان در حاشیه حرکت این دوچرخه سواران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این کاروان صبح امروز  از محل اداره برق کاشان به سمت مشهد مقدس حرکت خود را به طول ۱۳۰۰ کیلومتر آغازکرد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان دوچرخه سواری در طول مسیر و پیمودن راه پیام مدیریت مصرف انرژی و ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری در بین کارکنان دولت و ادارات را به هم میهنان نهادینه سازی می کند گفت:این گروه متشکل از هشت نفراست که ۶ نفر رکابزن و یک نفر سرپرست و یک نفر کمک سرپرست است.

به گفته وی، ترویج فرهنگ ورزش، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و انتقال پیام ایثار و شهادت بویژه رشادت های شهدای منطقه کاشان در طول مسیر از دیگر اهداف حرکت این کاروان دوچرخه سواری است.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان تصریح کرد: این کاروان برای میزبانان در طول مسیر بسته های فرهنگی بویژه چفیه هایی منقش به نام و تصاویر شهدای شاخص استان اصفهان را تهیه کرده است.

ایجادی، در پایان اظهار داشت: علیرضا دهقانی (بازنشسته اداره برق و مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان)، مهندس علی دوست (مسئول فنی گروه و قهرمان تایم تریل استان)، علی دادایی(مربی تیم و از قهرمانان جاده شهرستان)، جعفر سلطانیان و محسن یزدان پناه( همکاران ورزشکار برق کاشان) سجاد ایجادی سرپرست گروه، آقای مصطفی رضاییان و مهدی لباده از ورزشکاران همراه که خودرو وانت خود را به صورت رایگان در اختیار گروه گذاشته است از جمله اعضای هشت نفره این گروه دوچرخه سواری هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار