توسلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاری را تولید کرده ایم که تا به حال به آن توجه نشده بود

آخرین اثر محسن توسلی با نام «فرزند مسیحا» درباره حجت الاسلام سید احمد خمینی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین اثر محسن توسلی با نام «فرزند مسیحا» به زودی منتشر می شود. این خواننده ارزشی پیش از این قطعه ای برای امام خمینی(ره) منتشر کرده بود. توسلی با آثاری چون «بت شکن» و «لبیک» به شهرت رسیده بود و حالا قطعه ارزشی دیگری را برای انتشار آماده کرده است.
 
توسلی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی شکل گیری قطعه «فرزند مسیحا» گفت: پس از آن که قطعه ای برای امام خمینی(ره) خواندم، خوشبختانه بازخورد خوبی را از آن شاهد بودم. چرا که این کار شنیده شد و با اجرای آن من هم شناخته شدم. قطعه «روح الله» که سال گذشته از منظری متفاوت به عظمت وجودی حضرت امام(ره) اشاره می کرد، با شعر قاسم صرافان و تنظیم امید رهبران تولید شد و مورد توجه موسسه نشر آثار امام(ره) و خانواده ایشان قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از این کار موفق، مدیران موسسه آثار امام خمینی(ره) از ما دعوت کردند و به ما لطف فراوانی داشتند. حمایت این بزرگواران انگیزه ما را دو چندان کرد.
 
کاری خواندم که تا به حال به آن توجه نشده بود
توسلی در ادامه گفت: پس از موفقیت در کار قبلی به این فکر افتادم که قطعه جدیدی در خصوص یادگار حضرت امام(ره) حاج سید احمد آقا که بسیار مظلومانه از دنیا رفت، تولید کنم. پیشنهادش را مجدد به قاسم صرافان فرستادم و او هم ترانه ای به یاد ماندنی برای حاج احمد خمینی(ره) نوشت و با تنظیم امید رهبران قطعه ای ساختیم که به نظرم، بسیار فاخر و شنیدنی است.
 
گفتنی است که محسن توسلی قطعه «فرزند مسیحا» را پنجشنبه 24 اسفند ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) خواند و  پوستر این اثر جمعه 25 اسفند ماه  همزمان با سالگرد درگذشت سید احمد خمینی با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده امام خمینی(ره) در جماران رونمایی می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اثری جدید برای فرزند امام خمینی(ره)

برچسب ها: خواننده ، موسیقی پاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار