معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از ایجاد اشتغال برای 4 هزار و 500 مددجو در سال 96 خبر داد.

اشتغالزایی برای 4 هزار و 500 مددجو در کمیته امداد استان تهران در سال 96حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که با توجه به شعار سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با تأکید بر اینکه محوری ترین اقدام کمیته امداد اشتغالزایی است، این سازمان چه اقداماتی را در راستای تحقق شعار سال 96 انجام داده است، اظهار کرد: در سال 96 برای 4 هزار و 500 مددجو در استان تهران شغل ایجاد شده است.

فتح آبادی با اشاره به عملکرد کمیته امداد در 11 ماه سال 96 گفت: طبق آمار بانک‌ها و صندوق‌ها، 75 میلیارد تومان وام باسود 4 درصد به مددجویان برای ایجاد اشتغال داده شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مفیدی برای آموزش به مددجویان برای داشتن شغلی پایدار انجام شده است، گفت: مشاغل خانگی روستایی از جمله شغل‌های ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تعاملاتی با مسئولان شهرداری و مصلی برای برگزاری نمایشگاه و غرفه‌هایی در جهت حمایت از فروش محصولات و تولیدات مددجویان داشتیم.

فتح آبادی با تاکید بر اینکه رویکرد کمیته امداد ایجاد مشاغل نوین است، گفت: شاهد فعالیت استارتاپ‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا مشاغل جدید ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای نخستین بار جشن خودکفایی و توانمندی خانوارها در سال 96 برگزار شد، گفت: خودکفا شدن یک هزار و 154 خانواده را در این مراسم جشن گرفتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار