گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهيد احمد اصلانی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهيد احمد اصلانی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهيد احمد اصلانی در سال 1348 در روستای خزايی يکي از روستاهای شاهين دژ در يک خانواده مذهبی و مسلمان و فقير متولد شد در سال 1367 به علت عدم امکانات تحصيلي در روستا در زمان رژيم ستم شاهی و عدم توانايي مالي براي تحصيل از نعمت علم بي بهره ماند. از زمانی که خود را شناخت با رنج و محنت آشنا شد و مجبور بود براي امرار معاش خانواده به کار و کوشش بپردازد و در چنين حال و هوايي رشد نمود تا اينکه در سال 1366به خدمت سربازی اعزام شد و خدمت نظام را داوطلبانه در سپاه انتخاب و 10 ماه در جبهات مختلف کردستان خدمت کرد و سرانجام در تاريخ 1367/02/04 در محور سقز بانه در اثر تصادف جان به جان افرين تسليم نمود و پيکر پاکش در زادگاهش به خاک سپرده شد .
انتهای پیام/

بیوگرافی شهيد احمد اصلانی

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
شهید احمد اصلانی فامیل ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار