نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه سمنان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان سمنان انجام شد.

نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه سمنان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه سمنان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و جمعی از مدیران استان انجام شد.

علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی در برنامه نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه سمنان با بیان اینکه سمنان می‌تواند در مواقع بحرانی به عنوان استان معین به پایتخت کمک کند گفت: ترافیک از جمله مشکلاتی محسوب می‌شود که پایتخت با آن مواجه است و فرودگاه سمنان می‌تواند با رویکرد حل مشکلات تهران به رفع این مشکلات کمک کند.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی فرودگاه سمنان در رونق گردشگری و اقتصادی در استان موثر است افزود : این استان ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه صنعت و معدن دارد که توسعه فرودگاه قطعا می‌تواند در این بخش‌ها نیز تأثیرگذار باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه برای توسعه گردشگری نیازمند به تامین زیرساخت‌های لازم هستیم تصریح کرد: گردشگران برای رفتن به مناطق توریستی ابتدا راه‌های دسترسی آن را مطالعه می‌کنند که هر چه راه‌های ترانزیت، ریلی و هوایی فعال‌تر باشند قطعا به توسعه این بخش کمک می‌کند.

انتهای پیام / ه

فرودگاه سمنان نخستین پرواز آزمایشی را انجام داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.