مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی رسانه ملی در اسفند ماه سال ۹۶ را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی  با تدارک و تولیدات مختلف تلویزیونی همراه مردم بوده است. از این روی شما در این گزارش می توانید مهمترین رویداد های خبری و تولیدی صدا و سیما در اسفند ماه سال 96 را اینجا بخوانید.

مکان تصویربرداری خندوانه کجاست؟

عوامل برنامه تلویزیونی «خندوانه» این روزها مرحله پیش تولید را سپری می‌کنند و با تشکیل اتاق فکری جدید، در جستجوی لوکیشنی مناسب برای شروع کار خود هستند. به نظر می رسد در بین انتخاب آنها، باغ کتاب - فضایی که پیش از این آیتم های «خندوانه» در آن ضبط می‌شد- گزینه مناسبی باشد.

 

شبکه امید در نوروز 24 ساعته می شود/ پخش فیلم های جدید در نوروز 97

همزمان با آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروزی مدیر شبکه امید شبکه نوجوانان، از تغییر ساعت پخش این شبکه تلویزیونی به مدت 24 ساعته خبر داد. البته این شبکه در ایام نوروز با فیلم های سینمایی مختلف ایرانی و خارجی متناسب با گروه سنی نوجوانان به روی آنتن رفته است.

 

راديو بهاران راه اندازی شد

همزمان با نزدیک شدن بهار ۹۷ و شروع حرکت کاروانان راهیان نور، آیین راه اندازی رادیو بهاران صبح روز۱۶ اسفند ماه، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه های رادیویی در ساختمان رادیوی ایران برگزار شد.

گفتنی است؛ رادیو بهاران به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سفر‌های راهیان نور، روی موج ۹۵:۵ مگاهرتز راه اندازی شد. انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با هدف حفظ و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی، از اهداف اصلی راه اندازی این شبکه رادیویی است.

رادیو بهاران علاوه بر دریافت روی موج اف ام ردیف ۹۵:۵، در اهواز روی موج FM ردیف‌های ۹۹:۵ و ۹۹:۲ و در آبادان و خرمشهر بر روی موج FM ردیف ۹۳:۸ قابل دریافت است و پخش رادیو بهاران تا پانزدهم فروردین به صورت ۲۴ ساعته ادامه خواهد داشت.

 

آغاز پیش تولید فصل سوم سریال ستایش/ همکاری دوباره نرگس محمدی و داریوش ارجمند قطعی شد

سعید سلطانی کارگردان مجموعه های تلویزیونی از آغاز تصویربرداری و سپری کردن روزهای پیش تولید فصل سوم سریال «ستایش» خبر داد.

همچنین او به حضور قطعی بازیگران اصلی این مجموعه نرگس محمدی و داریوش ارجمند گفت، اما هنوز مابقی بازیگران «ستایش» مشخص نشده است.

گفتنی است، نگارش بخش سوم «ستایش» برعهده سعید مطلبی است و در 30 قسمت نوشته شده است.

 

ساخت ۱۷ سریال انقلابی برای سال آینده/ کلاه قرمزی و دورهمی نوروز پخش می‌شود/ پخش احتمالی خندوانه از عید مبعث

نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی سیما (تلویزیون)، با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیونی در آخرین روزهای اسفندماه برگزار شد.

در این مراسم مدیران سیما از پخش چهار مجموعه نوروزی و ویژه برنامه های سال تحویل خود خبر دادند.

 

۳۰ درصد از تصویربرداری سریال «پدر» انجام شد/ معرفی بازیگران جدید در سریال رمضانی شبکه دو + تصاویر

تصویربرداری سریال «پدر» در لوکیشن دانشگاه واقع در شهرک غرب ادامه دارد و تاکنون ۳۰ درصد از آن ضبط شده است و با معرفی بازیگران جدید و جوان در ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.

«پدر» قصه ای دارای فضای مذهبی است که در آن شاهد به تصویر کشیدن روابط سنتی در خانواده ها هستیم. کاراکتر اصلی سریال دچار تحولی می شود که چگونگی و چرایی اش را مخاطبان باید در کار ببینند.

 

آغاز پخش سریال «ایراندخت» از فروردین ۹۷/ یک بازیگر جدید به سریال محمدرضا ورزی اضافه شد

مجموعه تلویزیونی «ایراندخت» که بخش هایی از آن با نام «ستارخان» در ایام دهه فجر به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. ادامه تصویربرداری آن در موزه بانک ملی و دیگر عمارت های تاریخی ادامه دارد و به گفته تهیه کننده این مجموعه مصطفی شریفی در فروردین 97 «ایراندخت»، پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

مهمترین رویدادهای اسفند 96

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار