عضو شورای اسلامی بخش مرکزی خاش از ۲۵۰ بسته عیدانه بین دانش آموزان نیازمند این بخش خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، درمحمد خاشی  عضو شورای اسلامی بخش مرکزی خاش اظهار داشت: طی سه سال گذشته، انقلابی در توسعه فضا‌های آموزشی و جذب بازمانده از تحصیل در شهرستان خاش و بالاخص روستا‌های بخش مرکزی ایجاد شده است که نتیجه همدلی بین بخشداری مرکزی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، بسیج سازندگی و خیرین عزیزی است که به این منطقه هدایت شده اند و شورا‌های اسلامی نیز در کنار این ارکان فعالیت چشمگیری داشته اند.

خاشی گفت:: به همت جمعیت خیریه عنایت و با پیگیری بخشداری مرکزی و آموزش و پرورش خاش، ۲۵۰ بسته عیدانه ویژه دانش آموزان نیازمند شامل لباس، مانتو، کفش، هدایای اسباب بازی وغیره بین دانش آموزان نیازمند بخش مرکزی خاش با حضور بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و نمایندگان خیریه عنایت توزیع شد.

وی ادامه داد: وجه تمایز انسان با سایر موجودات در این است که خداوند صفات عالیه خود مانند کرامت، گذشت، ایثار و جهاد را به انسان ودیعه داده و از انسان به عنوان خلیفه خود بر روی زمین یاد کرده است.

خاشی عنوان داشت: خیرین مدرسه ساز با حضور در این عرصه مهم و تأثیرگذار با خدا دست بیعت دادند و به طور یقین نقش مهمی را در رشد علمی منطقه داشته اند.

عضو شورای بخش مرکزی خاش خاطر نشان کرد: ساخت مدارس متعدد در بخش مرکزی که به لحاظ کمی بی نظیر بوده، افزایش جذب بازماندگان از تحصیل، افزایش کد‌های اموزشی، کیفیت بخشی به آموزش و افزایش برنامه‌های فرهنگی و هدایت خیرین به منطقه بخشی از کامیابی‌های اموزش و پرورش شهرستان طی دو سه سال اخیر است.

انتهای پیام/ع

توزیع بسته عیدانه بین دانش آموزان نیازمندخاشی

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار