فرمانده انتظامی استان گفت: ۶ هزار نیرو در قالب طرح نوروزی امنیت مردم و مسافران نوروزی استان را تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سردار حاجی محمد مهدیان نسب در مراسم آغاز طرح نوروزی لرستان با اشاره به اینکه طرح نوروزی امسال با شعار «آرامش بهاری با نظم و امنیت» آغاز می‌شود گفت: آرامش مردم گره خورده به نظم و امنیتی که سازمان‌هایی مثل نیروی انتظامی برقرار می‌کنند.

اجرای طرح نوروزی با خدمات‌رسانی ۶ هزار نفر

وی با بیان اینکه خوشبختانه لرستان در همه شاخص‌های امنیتی رو به جلو است، تصریح کرد: نیروی انتظامی از امروز تا ۱۵ فرودین ماه با بهره گیری از ۶ هزار نیرو‌های درون و برون سازمانی، طرح نوروزی را اجرا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه ۷۲۰ دستگاه خودرو در اجرای طرح نوروزی به کار گرفته می‌شود و همچنین از ۱۸ دستگاه خودرو کمکی بهره می‌بریم، افزود: ۱۴۶۰ گشت پیاده، خودرویی، موتوری و نامحسوس پلیس راه و راهور را در ایام نوروز خواهیم داشت.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۷۹۰ پلیس افتخاری، نگهبان محله و شبگرد برای فعالیت در قالب طرح نوروزی ساماندهی شده است، گفت: ۳۵ ایستگاه پلیس نوروزی به نام ۳۵ شهید والامقام نامگذاری شده و در ورودی‌های استان مستقر می‌شوند.

وی افزود: ۸۱ گشت پلیس راهور و ۱۸۰ واحد گشتی پلیس راه را در همه محور‌های مواصلاتی و شهری حتی محور‌های درجه دو و روستایی مستقر خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

استقرار ۱۴۶۰ گشت پلیس در لرستان

برچسب ها: پلیس راه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.