دارنده مدال برنز آلیش بانوان جهان گفت: مسئولین ورزش ایران اگر خیر و صلاح ورزش اول کشور را می خواهند باید تلاش کنند تا مسیر پیش رو راه را برای جامعه کشتی هموار شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یگانه غریب گشته قهرمان کشتی آلیش بانوان و نماینده بانوان ورزشکار در کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور، با بیان این مطلب افزود: با تصمیم مجمع مقرر شد حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون در حال حاضر امور فدراسیون را پیگیری نمایند و تا کنون هیچ گونه خللی در برنامه ها ایجاد نشده و تمامی برنامه ها در حال انجام است.
وی ادامه داد: خواست اعضای مجمع و جامعه کشتی و ما قهرمانان و ورزشکاران این است که وزارت ورزش کمک کند تا حواشی هر چه سریعتر از کشتی دور شود.
نایب قهرمان آلیش آسیا افزود:اعزام تیم های ملی در رشته های مختلف به رقابت های بین المللی و برگزاری اردوها بسیار پرهزینه است و سهم وزارت ورزش از این هزینه ها بسیار ناچیز است، به هرحال کشتی ورزشکاران و قهرمان بسیاری دارد و باید سهم این ورزشکاران از ورزش کشور به درستی پرداخت شود.
وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر کشتی نیاز به آرامش و حمایت دارد،تیم های ملی ما مسابقات بازی های آسیایی و جهانی را پیش رو دارند و نیاز است که از نظر مادی کشتی تقویت شود و از مسئولان می خواهم که حمایت خود را از کشتی داشته باشند.

انتهای پیام/

اظهارات قهرمان آلیش بانوان درباره حمایت مسئولین ورزش از کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار