پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کى روش با پول هاى کلانى که از فدراسیون فوتبال گرفته دیگر چوب خطش پر شده و باید جوانان با استعداد جایگزین او شوند.

على جبارى پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قرارداد کارلوس کى روش سرمربى تیم ملى فوتبال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: از ابتدا نیز با حضور کى روش در تیم ملى فوتبال موافق نبودم و بهتر بود مربى دیگرى هدایت این تیم را بر عهده می‌گرفت. کى روش با پول هاى کلانى که از فدراسیون فوتبال گرفته دیگر چوب خطش پر شده و باید جوانان با استعداد جایگزین او شوند.

جباری: چوب خط کی روش پُر شده است/پول‌های ما به راحتی به جیب او می‌رود

او ادامه داد: سرمربى تیم ملى فقط از مملکت ما پول گرفته و او تنها از لژیونر‌ها ایرانی استفاده کرده و از دید او جوانان لیگ برتر جایى در ترکیب تیم ملی ندارند. کى روش فقط مرخصى و مسافرت رفتن را بلد است و به شخصه با تمام پول هایى که این فرد از فدراسیون فوتبال ما گرفته مخالف هستم. مربیان بزرگتر و با دانش دیگرى مى توانند به جاى کى روش در تیم ملى بدرخشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: این مربى فقط به خاطر شانس توانسته نتایج خوبى بگیرد و با همین شانس‌ها توانسته پول زیادى را بدست آورد. قرارداد کى روش را ٢ روز پیش دیدم، پول‌های ما به راحتی به جیب او می‌رود. به طور حتم اگر کى روش در آمد بالایى از مملکت ما بدست نمى آورد اینجا ماندگار نبود، البته نکته اى که نباید فراموش کنیم این است که در هیچ جاى دنیا به اندازه ما به این مربى پول نمى دهند.

جباری: چوب خط کی روش پُر شده است/پول‌های ما به راحتی به جیب او می‌رود

جبارى درباره عملکرد نمایندگان ایران در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: شرایط نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا خوب است و امیدوارم همه آن‌ها در این رقابت‌ها موفق باشند. استقلال باید در دور برگشت مقابل تیم العین آن هم با حضور تماشاگران بى شمار در ورزشگاه آزادى بازى را مى برد و پیروز از زمین مسابقه بیرون مى آمد که این اتفاق رخ نداد. هواداران استقلال به دلیل حضور پر رنگ در ورزشگاه پیروز این مسابقه بودند و استقلال هم در این بازى کوتاهى کرد و نتواست با برد شیرینى و عیدى هواداران را بدهد، اما در هر صورت امیدوارم بازیکنان در بازى هاى بعدى با نتایج خوبی که کسب مى کنند همه چیز را جبران کنند. پرسپولیس و ذوب آهن هم عملکرد خوبى داشتند و تراکتورسازى هم توانسته نتایج خوبى را در کارنامه ثبت کند.

او در مورد اینکه وینفرد شفر اعلام کرده استقلال در ابتداى فصل مشکل بدنسازى داشته گفت: استقلال مشکلى بدنسازى نداشته و با این صحبت‌ها موافق نیستم و عملکرد بازیکنان بسیار خوب بوده است.

جباری: چوب خط کی روش پُر شده است/پول‌های ما به راحتی به جیب او می‌رود

رئیس کمیته پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قرار داد شفر بیان کرد: بحث تمدید قرارداد شفر به این مربوط مى شود که استقلال نتایج خوبى را کسب کند که خوشبختانه این تیم توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها این امر را رقم بزند. بنابراین هر وقت قرارداد سرمربى تیم رو به اتمام بود به طور حتم مدیران اقدام مى کنند و مشکلى در این زمینه وجود ندارد، اما اینکه پیش از اتمام قرارداد در مورد تمدید بخواهیم صحبت و پیش بینى کنیم کمى زود است و در زمان موعد پس از صحبت هاى لازم و در نظر گرفتن منافع باشگاه قرارداد تمدید مى شود.

جبارى در مورد عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: با توجه به تغییراتى که پس از ورود شفر در این تیم ایجاد شد، تیم توانست با شوک لازمه شرایط و روند خوبى را در جدول در پیش بگیرد. استقلال واقعا به تغییر و شوک نیاز داشت و خوشبختانه این تغییر با حضور شفر صورت گرفت و او به خوبى توانست برنامه هایش را در تیم پیاده کند. این مربى به خوبى تغییر را در استقلال ایجاد کرد. استقلال در بازى هاى پس از تعطیلات لیگ شرایط بهترى را در جدول پیدا کند.

او درباره عملکرد داور در بازى العین و استقلال گفت: در این بازى قضاوت داور آنقدر ناعادلانه بود که فقط مى توانم بگویم که خداوند از او نخواهد گذشت. بازى با نتیجه ٢ بر یک به نفع تیم ما بود و برنده مسابقه بودیم، اما داور با قضاوت خود نتیجه را تغییر داد. داور آن بازى به ما خیانت کرد و خداوند فقط او را لعنت کند و نمى دانم او چگونه با وجدان خود کنار مى آید. همچنین در دور برگشت برابر العین قضاوت بر عهده داورى بود که بازیکنان تیم العین بار‌ها با دعوا و پرخاشگرى قصد داشتند او را فریب دهند که در نهایت این داور با عملکرد خوب خود نشان داد که بهترین است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد داوران لیگ برتر فوتبال ایران افزود: داوران تا به اینجاى رقابت‌ها عملکرد خوبى داشتند و مشکلى وجود نداشته است. امیدوارم در بازى هاى آینده همین روند ادامه پیدا کند.

جباری: چوب خط کی روش پُر شده است/پول‌های ما به راحتی به جیب او می‌رود

على جبارى در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون مى خواهیم که دیدار استقلال برابر نفت تهران در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر را به تعویق بیاندازد، چرا که ما پس از بازى در ٩ فروردین سال آینده باید در سیزدهم همین ماه در آسیا مقابل الریان قطر بازى کنیم و از فدراسیون فوتبال خواستاریم که با تدابیرى که مى اندیشند بازى را به تعویق بیاندازند تا استقلال در رقابت هاى آسیایى حرف اول را بزنند. فدراسیون فوتبال با وجود مصدومیت هاى بى شمار ما باید فکرى کند تا زمان کافى براى استراحت و حضور در بازى هاى آسیایى را داشته باشند و به طور حتم ما با کمک فدراسیون مى توانیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات جباری درباره قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار