پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان صلح طلب‌ترین کشور جهان در مراسم بین‌المللی والنسیای اسپانیا به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان صلح طلب‌ترین کشور جهانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن کریمی طبسی که در مراسم اسپانیا به عنوان سفیر صلح جهانی انتخاب شد در نشست خبری در مشهد گفت: جای خوشحالی است که پرچم جمهوری اسلامی ایران در آن مراسم در ۸ مارس به عنوان صلح طلب‌ترین کشور جهان به اهتزاز درآمد.

محسن کریمی طبسی افزود: انتخاب ایران در مراسمی با حضور ۸۰۰ کمپانی بزرگ دنیا شامل بانک ها، شرکت‌های بیمه آمریکایی و اروپایی از ۲۲ کشور دنیا صورت گرفت.

وی گفت :به دنبال حضور ۸۰۰ کمپانی صلح جهانی با حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور جهان در مشهد هستیم و امیدوارم با همکاری مسئولان استانی، دفتر صلح جهانی را در مشهد فعال کنیم.

محسن کریمی طبسی گفت:تلاش میکنیم تا با همکاری استاندار خراسان رضوی و مسئولان آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و دیگر مجموعه‌ها این دفتر دائمی را در مشهد راه‌اندازی کنیم تا به جذب گردشگر کمک کنیم.

سفیر صلح جهان تاکید کرد: امیدوارم بتوانم به عنوان بخش خصوصی و نماینده شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا در کشور‌های در حال جنگ منطقه مانند یمن، سوریه و عراق صلح بیاورم و قطعا در این راه باید از سازمان ملل کمک گرفت، اما ما نیز باید به عنوان بخش خصوصی به صورت جدی فعالیت کنیم.

کریمی طبسی با بیان اینکه هدف اصلی، آوردن سرمایه‌گذار و کمک به جذب سرمایه است، افزود: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم صادرات غیرنفتی کشور را به دنیا افزایش دهیم و تا حدود زیادی از وابستگی به نفت بکاهیم.

سفیر صلح جهان گفت: اگر بتوانیم مبادلات تجاری را گسترش دهیم، می‌توانیم به کمک آن، صلح و دوستی را در جهان ایجاد کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست خبری سفیر صلح جهانی در مشهد

برچسب ها: صادرات ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.