سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه از تلاش استاندار و نیرو‌های امدادی چهارمحال و بختیاری در رسیدگی به موضوع سقوط هواپیمای ترکیه‌ای قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد ابراهیم طاهریان‎فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، در نامه‌ای از تلاش استاندار و نیرو‌های امدادی چهارمحال و بختیاری در رسیدگی به موضوع سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در این استان قدردانی کرد.

در این نامه با عنوان اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:

«عنایت، پیگیری و مدیریت جنابعالی و تلاش مجدانه و سرعت عمل همکارانتان در استان چهارمحال و بختیاری به ویژه معاون محترم و عوامل امدادی نظامی و انتظامی حاضر در صحنه، همچنین سرعت و دقت نظر صورت گرفته از جانب مسئولان قضایی استان در رسیدگی دقیق به موضوع که منجر به کشف، انتقال و تشخیص هویت پیکر جانباختگان حادثه ناگوار سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن شد، قابل قدردانی است.

بی شک این زحمات و مساعی صادقانه در خاطر دو ملت مسلمان ایران و ترکیه ثبت شده است و موجب اعتلای روابط برادرانه و مودت دو کشور خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال توفیق و عزت مستدام جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.»

گفتنی است: یک فروند هواپیمای شخصی از نوع جت بمباردیه، متعلق به کشور ترکیه با ۱۱ سرنشین عصر یکشنبه گذشته ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان ایران و به دلایل نامعلوم، در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد که همه سرنشینان آن جان باختند.

انتهای پیام/غ

قدردانی از امدادرسانی در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار