معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز از ممنوعیت نصب چادر در تمامی بوستان‌های شیراز در ایام نوروز خبر داد.

ممنوعیت برپایی چادر در پارک های شیراز در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسن‌پور معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز در نشست خبری گفت: برای رفاه حال مسافران نوروزی یک بوستان بزرگ، چند اقامتگاه نوروزی و سالن‌های ورزشی برای نصب چادر ویژه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مکان‌های جایگزین برای نصب چادر ویژه مسافران نوروزی یکی در ورودی شیراز از سمت جاده بوشهر است که در بوستان فدک قابلیت نصب دو هزار چادر وجود دارد.

حسن پور ادامه داد: در باغ جنت و زیباشهر اقامتگاه‌های نوروزی با داشتن اتاق‌های به صورت کانکس پذیرای مهمان نوروزی هستند و در زیباشهر قابلیت نصب ۱۵۰۰ چادر نیز وجود دارد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه برای نخستین بار مسافران نوروزی می‌توانند در محوطه نمایشگاه بین‌المللی شیراز چادر نصب کنند، افزود: در صورت بارندگی همچنین برای اسکان مهمانان نوروزی در شیراز، علاوه بر مدارس که آموزش و پرورش مدیریت آن را برعهده دارد، سالن‌های سرپوشیده نمایشگاه بین‌المللی شیراز، ۲۲ سالن ورزشی شرداری و اداره ورزش و جوانان به همراه ۴۳ حسینیه پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ر

ممنوعیت نصب چادر در تمام بوستان های شیراز

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار