ششمین اجلاس کشوری معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه امروز برگزار شد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین اجلاس کشوری معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه روز چهارشنبه، با حضور لاریجانی معاون آموزشی، آخوند زاده قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وعسگری مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی درمان وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد.

 محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل در ابتدای این نشست ضمن تشکر از حضور همکاران از سراسر کشور و حضور سخنرانان اجلاس در خصوص اهداف اجلاس گفت : توسعه همکاری های بین المللی در سطح دانشگاه ها و سازمان های وابسته یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت محسوب شده و با دعوت از لاریجانی در جریان چشم انداز و برنامه های بین المللی سازی حوزه آموزش پزشکی قرار خواهیم گرفت.

وی افزود موضوع همکاری های بین المللی در حوزه تحقیقات و فناوری های سلامت نیز یکی دیگر از بخش های مهم حوزه بین الملل بوده که با دعوت از آخوندزاده قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت نیز از چشم انداز و برنامه های ذیربط در سال 97 اطلاع خواهیم یافت.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل همچنین بر موضوع گردشگری سلامت تاکید کرده و گفت امروز همچنین میزبان مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی درمان خواهیم بود تا در خصوص چشم انداز و برنامه های آن در سال 97 بحث و تبادل نظر نمائیم.

وی در ادامه گفت: در این اجلاس آخرین تجارب موفق دانشگاه ها و سازمانهای وابسته را به اشتراک خواهیم گذاشت تا همه همکاران در سال آتی مورد بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام/

برگزاری اجلاس کشوری معاونین و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار