پشتی صندلی باید با فرم کمر شما هماهنگ بوده و انحنایی بصورت S شکل داشته باشد که این امر باعث حفظ گودی کمر می شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید یک صندلی اداری خوب و مناسب علاوه بر اینکه باید با محیط اداره و محل کار شما تطابق و همخوانی داشته باشد باید از نظر سلامتی و استاندارد ویژگی های خاص خود را دارا باشد تا علاوه بر راحتی آسیبی به شما وارد نکند.

در زمان خرید یک صندلی باید نکات و ویژگی های مختلفی را مد نظر قرار دهید که شاید موارد زیر نمونه های اصلی و خاص آن باشد:

پشتی صندلی باید با فرم کمر شما هماهنگ بوده و انحنایی بصورت S شکل داشته باشد که این امر باعث حفظ گودی کمر می شود.

 

راهنمای خرید صندلی اداری
ارتفاع صندلی نباید زیاد کوتاه و یا بلند باشد که پاها به زمین نرسد ، در این موارد انتخاب یک صندلی با قابلیت تنظیم پایه بهترین گزینه است.

قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی به شما این امکان را می دهد که ارتفاع صندلی را متناسب با قدتان کم و زیاد کنید بگونه ای که پاهایتان بر روز زمین قرار گیرد.

قیمت صندلی ، جزء مسائل مهمی است که باید مدنظر قردارد و شامل موارد مختلفی است بطور مثال داشتن امکانات مختلف باعث افزایش قیمت یک صندلی می شود.

صندلی تان نباید خیلی نرم باشد که درون آن گم شوید و نه آنقدر سفت و سخت که نتوانید روی آن بنشینید.

صندلی اداری باید دسته دار باشد بگونه ای که بتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد و در زمان استراحت دست ها روی دسته ها قرار گیرد.

راهنمای خرید صندلی اداری


کفی و پشتی صندلی باید ضد عرق باشد، با توجه به این موضوع که مدت زمان زیادی را در اداره حضور دارید و مجبور هستید از صندلی استفاده کنید پیشنهاد می شود تا صندلی ها حتما ضد عرق باشد تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد بوی بد از ایجاد میکروب ها نیز جلوگیری شود.

صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید قابلیت خم شدن به سمت عقب را داشته باشند تا کاربر بتواند در زمان استراحت، ریلکسی و راحتی را تجربه کند.


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار