هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با باخت ذوب آهن، تساوی استقلال و تراکتور و پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

تیم منتخب ایرانی‌ها در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.

الوحده 3 - ذوب آهن صفر

در نخستین دیدار ذوب آهن با هدایت امیرقلعه نویی مقابل الوحده امارات با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

سباستین تاگلیابو، مراد باتنا و محمد الکباری سه گل شاگردان لارنسیو ریکامپ را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب نخستین پیروزی، ۳ امتیازی شوند و در رده چهارم قرار بگیرند.

در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان، الدحیل قطر با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد و شاگردان قلعه نویی در ذوب آهن با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارند و لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات با ۳ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

استقلال یک - العین یک

در دیگر دیدار دوشنبه شب، استقلال ایران و العین امارات در ورزشگاه آزادی و در حضور ۹۰ هزار نفر به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم به تساوی یک - یک رسید. ابتدا مامه تیام با پنالتی که فرشید اسماعیلی گرفت، آبی پوشان را یک بر صفر پیش انداخت و در نیمه دوم درحالیکه شاگردان شفر عقب کشیدند، تسوکاسا شیوتانی، مدافع ژاپنی در دقیقه ۷۸ بازی را به تساوی کشاند.

در این گروه استقلال و الریان ۶ امتیازی هستند و آبی پوشان به دلیل تساوی در قطر در صدر جدول قرار دارند، العین با ۴ امتیاز سوم است و الهلال، نائب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان با ۲ امتیاز در آستانه حذف از آسیا قرار دارد.

تراکتورسازی یک - الجزیره یک

در روز دوم رقابت‌ها که سه شنبه برگزار شد، ابتدا تراکتورسازی در تبریز مقابل الجزیره به تساوی یک - یک رسید. در این مسابقه که شاگردان ساغلام برتر میدان بودند، ابتدا رومارینیو، مهاجم برزیلی الجزیره درحالیکه نیمه نخست به طور کامل در دستان تراکتور بود، در دقیقه ۴۴ دروازه آلمیدا را باز کرد و سپس فرزاد حاتمی بازی را به تساوی کشاند.

در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه A.، الاهلی عربستان با ۸ امتیاز صدرنشین است و الجزیره و الغرافه با ۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم و تراکتورسازی با تنها ۲ امتیاز قعرنشین گروه نخست است.

الوصل صفر - پرسپولیس یک

اما پرسپولیس ایران، تنها تیم پیروز کشورمان در هفته چهارم لیگ قهرمانان در ورزشگاه زعبیل، مانند دیدار رفت الوصل را شکست داد و با کسب ۹ امتیاز همراه با السد و به دلیل شکست در بازی رو در رو در رده دوم قرار گرفت.

شاگردان برانکو با بازی منطقی و زیبا توانست با تک گل کمال کامیابی نیا از سد الوصل بگذرد و پس از السد قطر در رده دوم گروه سوم قرار بگیرد. با پیروزی سرخپوشان، شاگردان برانکو به نخستین تیم ایرانی لقب گرفتند که موفق شدند تیمی از امارات را دبل کنند.

پس از پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ترکیب منتخب بازیکنان ایرانی در قاره کهن مشخص شد که به شرح زیر است:

  • دروازه بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)
  • مدافعان: سید جلال حسینی، صادق محرمی و محمد انصاری (پرسپولیس)، امید نورافکن (استقلال)
  • هافبک: مهدی کیانی (تراکتورسازی)، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)، فرشید اسماعیلی (استقلال)
  • مهاجمان: مامه بابا تیام (استقلال)، فرزاد حاتمی (تراکتورسازی)

انتهای پیام/‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار