نماینده لنجان گفت: هر وقت مخالف استیضاح هستیم، می‌گوییم این به وحدت لطمه می‌زند در حالیکه آنچه مملکت را به گِل می‌کشاند، رفیق بازی‌هاست!

آقای حجتی! از وضعیت کشاورزان اصفهان آگاهید؟/ رفیق بازی‌ها مملکت را به گِل می‌کشاندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوهکن نماینده لنجان در جلسه علنی امروز چهارشنبه( 23 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ما عادت کرده‌ایم در جلسات محرمانه و معمولی وقتی سوالی می‌شود که چرا این کار انجام نگرفته، تنها سکوت کنیم.

وی با بیان اینکه کاهش بارش باران منجر به کم شدن کشت گندم شده است، ادامه داد:  در مقابل با افزایش بارش، کشت هم زیاد شود و این روندی معمولی است.

 ‌نماینده مردم لنجان تاکید کرد: آقای وزیر باید بگوید که چطور این شرایط را مدیریت کرده و بر تولید محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز چه مدیریتی داشته که اکنون روی دست کشاورزان مانده است؟

کوهکن با بیان اینکه ما دنبال مجازات کسی نیستیم، اما اگر کسی در اینجا اقرار به کوتاهی کرد حق نداریم از آن گذشت کنیم، تصریح کرد: به جای آن باید بپرسیم که چرا اقدامات نادرستی همچون واردات برنج صورت می‌گیرد؟

نماینده مردم لنجان خطاب به وزیر کشاورزی تصریح کرد: آقای حجتی! آیا از وضعیت کشاورزان غرب و شرق اصفهان که باید به آن‌ها صدقه بدهید، آگاهید؟!

وی بیان کرد: وزیر باید پاسخ دهد که چرا معاونش در نشستی می‌گوید مسئول تولید است و کاری به سموم ندارد یا اینکه معاون دیگرش با صحبت‌هایش عملا تولید کنندگان را مایوس می‌کند؟

 ‌نماینده مردم لنجان  با تاکید بر اینکه کاش وزیر بعد از مسئولیت با هم حزبی‌های خود شرکت دولتی نمی‌زد یا اینکه حداقل حوزه کاری این شرکت را غیر از حوزه مسئولیتش در وزارتخانه قرار می‌داد، گفت: هر وقت مخالف استیضاح هستیم، می‌گوییم این به وحدت لطمه می‌زند در حالی‌که آنچه مملکت را به گِل می‌کشاند، رفیق بازی‌هاست! درست نیست وقتی مسئولیت دارم، هم حزبی‌هایم را جمع کنم و شرکت بزنم!

کوهکن خاطرنشان کرد: در این کشور نمی‌توانیم ریشه رانت خواری را بخشکانیم و این شأن مجلس نیست که این و آن به ما زنگ بزنند و بخواهند وزیر را استیضاح کنیم یا بگویند که قرار است وزیر در جلسه‌ای مشکل را حل کند. نباید تراز مجلس در استیضاح را در حد مشکلات حوزه انتخابیه پایین بیاوریم.  

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار