شهردار منطقه 12 شهرداری تهران علت پلمپ مجتمع تجاری امیر کبیر را مشکل فاضلاب این مجموعه دانست و از بازگشایی آن تا پایان ساعت کاری امروز خبر داد.

بازگشایی مجتمع امیرکبیر تا پایان امروزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 شهرداری تهران علت پلمپ مجتمع تجاری امیرکبیر را مشکل فاضلاب این مجموعه و بی توجهی مدیران و کسبه آن به اخطارهای مکرر شهرداری منطقه 12 در این خصوص دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: مخزن فاضلاب مجتمع تجاری امیرکبیر در خارج از این ساختمان و در مسیر یکی از معابر تردد شهروندان قرار داشت و به همین دلیل مشکلاتی را به وجود آورده بود.

شهردار منطقه 12 شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداری منطقه 12 روز گذشته بیست و دوم اسفند ماه با حضور ضابط قضایی و با هماهنگی معاون دادستان تهران، نسبت به پلمپ مجتمع تجاری امیرکبیر اقدام کرد.

محسنی خاطرنشان کرد: از روز گذشته کارهای مقدماتی مرمت کانال فاضلاب مجتمع تجاری امیرکبیر آغاز شده است و پیش بینی می شود که تا پایان وقت کاری امروز چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه کار آن پایان یابد و مجتمع فوق قابل بازگشایی شود.

انتهای پیام/

بازگشایی مرکز تجاری امیر کبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار