از صبح امروز اخباری ضد و نقیض مبنی بر استعفای محمد علی نجفی شهردار تهران در فضای مجازی منتشر شده است اما اعضای شورای شهر آن را تکذیب می کنند.

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از صبح امروز اخباری ضد و نقیض مبنی بر استعفای محمد علی نجفی شهر دار تهران در فضای مجازی منتشر شده است و گزارش ها حاکی از آن است که جلسه ای فوق العاده در شورای شهر تشکیل شده است.

اما دقایقی پیش برخی اعضای شورای شهر از جمله حجت نظری در توئیتی این خبر راتکذیب کرد.

نجفی در جلسه اضطراری با اعضای شورای شهر/ استعفا قبول می شود؟

پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگارن جوان از مسئولان شهرداری نشان داد که هم اکنون شهردار تهران در جلسه فوق العاده با اعضای شورای شهر تهران شرکت کرده تا موضوع استعفا بررسی شود.
یک مقام آگاه در شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که موضوع استعفا نه تایید می شود نه تکذیب و همه چیز به نتیجه جلسه مذکور بستگی دارد.
برخی رسانه ها موضوع استعفای نجفی را بیماری او عنوان کرده اند و در خبرهای خود اینگونه ذکر کرده اند که محمدعلی نجفی به دلیل بیماری استعفای خود را تقدیم محسن هاشمی رئیس شورای شهر کرده است.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به این سوال که آیا استعفای نجفی از شهرداری صحت دارد گفت: خبری از این موضوع ندارم.

در پی انتشار خبر استعفای نجفی، شهردار تهران، نشست خبری مهدی حجت، معاون شهردار تهران نیز کنسل شد.

در همین ارتباط مجید فراهانی، دیگر عضو شورای شهر تهران نیز اعلام کرد که خبری از استعفا ندارد و جلسه امروز بعد از ظهر نیز هم اندیشی اعضاست.

نجفی در جلسه اضطراری با اعضای شورای شهر/ استعفا قبول می‌شود؟

توئیت مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص خبر استعفای شهردار تهران

انتهای پیام/

نجفی شهردار تهران استعفا داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
به نظر من سردار عبداللهی گزینه مناسبیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
شایعه است . جناب نجفی شهردار ما است
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۱:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
بگذارید برود مال اینکار نیست اگه واقعا دلسوز تهران هستید قالیباف رابرگردانید اگه جناحی به مدیریت پیچیده شهرتهران نمی نگرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
نجفی بنده خدا مرد این میدان نبود.شهرداری تهران پیچیدگیها و معضلات بسیار زیادی داره.یه آدم میدانی و پای کار میخواد.به نظر من سردار عبداللهی گزینه مناسبیه.
Germany
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
مدیری باید در کلان شهر تهران حضور داشته باشه که توان و انرژی بیشتری برای رسیدگی به امور داشته باشه آقای نجفی به دلیل بیماری و مشکلات جسمی که دارن به درد این پست نمی خورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
مشکل آلودگیو ترافیکو حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
هلما
۱۰:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
حیفه بابا شاه نیست؟
تازه جای بابا اتی هم خالیه!
آخرین اخبار