کارد فنی تیم ملی شنا اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی را اعلام کرد که در بین 17 ملی‌پوش دعوت شده نام 3 شناگر اصفهانی دیده می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارد فنی تیم ملی شنا اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی را اعلام کرد و در بین 17 ملی‌پوش دعوت شده نام 3 شناگر اصفهانی دیده می‌شود.

بر این اساس جمال چاوشی‌فر، متین شهران و علیرضا یاوری شناگران اصفهانی هستند که باید به همراه سایر ملی‌پوشان از 4 فروردین‌ماه لغایت 11 فروردین‌ماه در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی به انجام تمرینات بپردازند.

لازم به ذکر است این اردو به منظور حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی بازی‌های آسیایی (جاکارتا  2018) و کسب سهمیه مسابقات المپیک جوانان (بوینس آیرس 2018) برگزار خواهد شد؛ همچنین محسن سمیع‌زاده و خشایار حضرتی مربیان تیم ملی هستند و سیدمحمد موسوی (تهران)، میثم سعادتی (خراسان رضوی)، گامر دیلانچیان (اصفهان) و صابر مهری (روانشناس) در این اردو حاضر خواهند شد.

 اسامی سایر ملی‌پوشان شنا به شرح زیر است:

مهدی انصاری، سروش قندچی، امیرعباس امراللهی، علیرضا امین‌زمردی، متین بالسینی، آرمان صانعی، سپهر دعوتی، سینا غلام‌پور، علی فتحی، سیدپارسا خورسندی، بنیامین قره‌حسنلو، علی سراوند، امیر‌محمد کاظمی و علی رشیدی‌گوغری

 

انتهای پیام/م

 

دعوت 3 شناگر اصفهانی به دور جدید اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.