سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ١٦٠ مورد گزارش آتش سوزی در شب چهارشنبه سوری داشتیم.

١٦٠ مورد اعزام برای اطفای حریق چهارشنبه سوری/حادثه انفجار کاهش یافتبه گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در ستاد فرماندهی 125در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب خوبی را در چهارشنبه سوری امسال داشتیم و از ساعت 16:30 تا ساعت 22:30 طی تماس با آتش نشانی 160 مورد حریق گزارش شد که به اعزام نیرو‌ها را داشتیم.

وی در ادامه افزود: در چهارشنبه سوری سال 94 سه مورد،سال 95 دو مورد و امسال نیز یک مورد انفجار از ساعت 16:30 تا 22:30 داشتیم. البته از صبح امروز تاکنون تعداد انفجار 3 مورد بوده است.

ملکی گفت: آتش سوزی‌هایی که امسال رخ دادند حریق ساختمان مسکونی و تجاری، فضای سبز، موتور، خودرو و ... بوده است که البته اینگونه حوادث  در روز‌های عادی سال هم رخ می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: سه مورد کشف مواد محترقه داشتیم که به اطف اطلاع رسانی به موقع مردم قبل از استفاده کشف و جمع آوری شد.

وی در پایان گفت: در این یک ساعت پایانی شب تماس‌های هموطنان با 125 کمتر شده است و خوشبختانه مردم رعایت کردند و شاهد حوادث کمتری بودیم و جا دارد از مردم تشکر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.