فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مصدوم شدن 2 نوجوان 16 ساله در خیابان زکریای رازی بر اثر انفجار اکلیل سرنج خبر داد.

حسین حسیناک، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع انفجار در این شهرستان بیان داشت: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه گزارش انفجار ترقه دست ساز در یک منزل مسکونی در خیابان زکریای رازی به این مرکز اطلاع رسانی شد.

انفجار ترقه های دست ساز، سریال بی پایان چهارشنبه سوری+تصاویر

وی در ادامه افزود: نیروهای امدادی پس از دریافت گزارش حادثه سریعا از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) به محل حادثه واقع در خیابان زکریای رازی حد فاصل خیابان هجرت و خیابان آفرینش اعزام شدند و بلافاصله نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

انفجار ترقه های دست ساز، سریال بی پایان چهارشنبه سوری+تصاویر

حسیناک اظهار کرد: این حادثه که در یک منزل مسکونی و در حین ساخت ترقه دست ساز (اکلیل سرنج) رخ داد، متاسفانه 2 نجوان ۱۶ ساله دچار سوختگی شدند که قبل از رسیدن نیروهای اورژانس توسط اهالی محل به بیمارستان انتقال یافتند.

انفجار ترقه های دست ساز، سریال بی پایان چهارشنبه سوری+تصاویر

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اذعان داشت: شدت انفجار سبب تخریب قسمتی از یک اتاق در این منزل شد.

انتهای پیام/گ

افزایش قربانیان انفجار ترقه های دست ساز

برچسب ها: اتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.