ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: مصدومیتم بهبود یافته و بدون هیچ مشکلی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

سلیمی:مصدومیتم بهتر شده است/هر چه دارم از ائمه اطهار استبهداد سلیمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد شروع مرحله جدید اردو‌های تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: اردو‌های تیم ملی از سه شنبه هفته گذشته زیر نظر محمدحسین برخواه در ماهشهر آغاز شده و تا آخر هفته ادامه دارد. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است مدتی را در ایام نوروز استراحت کنیم و بعد از پایان تعطیلات دوباره تمرینات را از سر بگیریم.

سلیمی در ادامه گفت: مصدومیتم بهبود یافته و بدون هیچ مشکلی تمریناتم را برای حضور در مسابقات پیش رو آغاز کرده ام.

او ادامه داد: در نظر دارم با قدرت به تمریناتم ادامه بدهم تا بتوانم هم در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک ۲۰۲۰ برای کشورم مدال آوری کنم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های قهرمانی جهان درمورد اهدای مدالش به موزه آستان قدس رضوی اظهار کرد: آرزویی را که در سالیان گذشته دنبال می‌کردم تا مدالم را به آستان قدس رضوی تقدیم کنم در نهایت محقق شد. مدالی را که در رقابت‌های جهانی بدست آورده بودم به موزه امام رضا (ع) اهدا کردم. امیدوارم این کار با خیر و افتخارآفرینی برای من باشد. البته این را هم باید عنوان کنم کمک ائمه اطهار است که همواره می‌توانم در مسابقاتم مدال کسب کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمی درباره اردوی وزنه برداری در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار